Hello, hello…how are you?

Publicat el 22/10/2012 | 0 comentaris

Hello, hello…how are you?

Benvolguts pares,

Em dirigeixo a vosaltres primer de tot per presentar-me,  sóc Idoia Triana, directora d’Inuse Academy & Books i més especialment per comunicar-vos que estem encantats d´iniciar un nou projecte de llengua anglesa adaptat al temari educatiu de Xino-Xano.

Encetem aquesta nova etapa amb molta il·lusió, energia i ganes de treballar posant tot el nostre bagatge profesional i experiencial a la vostra disposició.

La formació de tot el nostre professorat, mestres d’anglès de primària, llicenciats en filologia anglesa i màsters en ensenyament d’anglès com a llengua estrangera, i els elevats coneixements que aquests tenensobre la metodologia de l’ensenyament de l’anglès com a segona estrangera, ens ha permés el·laborar un conjunt d´activitats, cançons i rotllanes adaptades al cicle educatiu infantil.

 

 

Per què l’anglès a la llar d’infants?

* Estudis lingüístics demostren que la plasticitat máxima d’aprenentatge d’idiomes és dels 0 als 3 anys.
* L’aprenentatge en edats infantils és básica per a una correcta adquisició de la pronunciació i fonètica (accent).

* Perquè és un període en que l’adquisició de llenguatge té lloc de manera natural i sense esforç.

 

* Promou les dimensions interculturals a la llar.

 

 

Metodologia

* Els nens aprenen la llengua de manera natural en les situacions dinàmiques habituals de l’aula. És a dir:

- Adaptant cada dia una estona al temari, en vers de dies esporàdics a la setmana.
- Treball dels hàbits, rutines de la clase, conceptes i festivitats que es treballen en el llenguatge vehicular de l´escola.
- Tota l´estimulació i motivació será mitjançant rimes, poemes i cançons
- Treball del vocabulari en contexte: accions, adjectius… D´aquesta manera evitarem l´aprenentatge de paraules soltes i potenciarem la fonètica, expressió, necessitat en anglès.

Mitjançant cançons i activitats psicomotrius l’alumne aprèn la nova llengua en un contexte real. Poc a poc va entenent i expressant allò que necessita per a desenvolupar l’activitat mentre passa una estona entretinguda i interressant.

Com ho farem

Infants de 0 a 1 any: l’objectiu és que s’habituïn a la nova llengua i que comencin a diferenciar la sonoritat d’aquesta. Es treballarà bàsicament a partir de jocs de falda i de cançons.

Infants d’1 a 2 anys: incorporant una metodologia més específica, Total Physical Response,  es desenvoluparan els punts detallats anteriorment (treball d’hàbits i rutines, estimulació amb música, treball de vocabulari i treball dels contes).

Infants de 2 a 3 anys: utilitzaran la mateixa metodología i augmentarà la producció oral (repetició)

 

Finalitat

La nostra finalitat es que el nen/a finalitzi el curs no nomès entenent i relacionant paraules, sino expresenant necessitats.

 

Per acabar, dir-vos que estem a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte que us pugui sorgir.

 

Esperant saludar-vos ben aviat, rebeu una cordial salutació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>